سلام بده سلام بده .

سلام بده

خود داني

آموزش خياطي خانم عمراني , خياطي , آموزش خياطي

نويسنده: مهران زلقي   

آموزش خياطي خانم عمراني , خياطي , آموزش خياطي , 09390998711

آگهي رايگان
  •  email
  •    تهران  تهران
  •  قيمت : 29,800 تومان
  • آموزش خياطي  تور آلانيا
  •  46 بازديد
  •  تاريخ ثبت آگهي : ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
  •  آخرين بروز رساني : ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
  •  تهران

هنر خياطي يكي از هنر هايي است كه شايد بسياري از بانوان علاقه خاصي براي يادگيري ان دارند. اين روزها مي توان اموزشگاه هاي مختلف را يافت كه در زمينه خياطي به اموزش مي پردازند. اما شايد براي همه مقدور نباشد كه بخواهند با حضور در اين آموزشگاه ها به آموزش خياطي بپردازند. در اين بخش ما براي علاقه مندان به هنر خياطي محصولي را ارائه كرده ايم كه مي توانند بدون نياز به هيچ اموزشگاه هاي براحتي و تنها با تماشا كردن اين محصول  خيلي زود در خياطي به تسلط لازم دست يابند.

نام مجموعه فوق آموزش خياطي خانم عمراني است. ايشان در برنامه سيماي خانواده در شبكه اول هميشه به بيان نكات خياطي پرداخته اند. يكي از مهم ترين خصوصيات محصول آموزش خانم عمراني سادگي در بيان و روان بودن آن است.اين مجموعه ارزشمند داراي دو پكيج 1 و 2 بوده كه هر كدام داراي ساعت ها اموزش متنوع در زمينه خياطي هستند.خياطي خانم عمراني در ميان ساير محصولات آموزشي كامل تر مي باشد و شما مي توانيد اين اميد را داشته باشيد تا پس از  تماشاي اين اثر ارزشمند به هنر خياطي مسلط شده و از اين پس بتوانيد نياز هاي دوخت و دوز خود را برطرف نماييد.

محصول فوق داراي 22 ديسك فشرده است كه 17 ديسك مربوط به مجموعه اول مي باشد و شامل كليه كارهاي خانم عمراني است كه در طول چند سال گذشته انجام داده اند.

 

اما مجموعه دوم در قالب 5 دي وي دي عرضه شده و شامل آخرين كارهاي ايشان است.شما عزيزان مي توانيد به صورت همزمان اقدام به تهيه مجموعه اموزش خياطي خانم عمراني نماييد و يا هر كدام از مجموعه ها را كه خواستيد سفارش دهيد.

مطمئن باشيد اين مجموعه ارزشمند مي تواند تا حدود زيادي به رفع مشكلات شما در خياطي كمك نمايد و شما خواهيد ديد با تماشاي ان مي توانيد بسياري از نكات مهم خياطي را از اين پس به خوبي و به تنهايي انجام دهيد. در بازار شايد بتوان اموزش هاي مختلفي را در مورد علم خياطي يافت اما اين مجموعه ارزشمند  يكي از كامل ترين و به روز ترين انها مي باشد كه توسط خانم عمراني ارائه شده و همه مي دانيم كه ايشان قدر مسلم يكي از اساتيد برتر در اين هنر هستند.شما براحتي مي توانيد تنها با يك تلفن با شماره 09359482324 همين الان اقدام به تهيه اين  مجموعه ارزشمند نماييد و در هر كجاي ايران كه باشيد در كمتر از چند روز آنرا رديافت و سپس وجه كالا را بپردازيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۳:۳۳ توسط:مهران موضوع: